søndag 3. februar 2008

Helg


Det har snedd, så regnet det litt og nå fryser det. De har ikke noe ord for "blankholke" her, kanskje de burde?

Mannen min er hjemme i helgen, han lagde oss en bedre middag og vi har hatt venner på besøk. Det kan ikke bli stort bedre enn det. Tror nå jeg.
Vel, vi har hatt vår vanlige lille krangel egentlig. Han sier jeg er sprøyte gal som har vinduet på soverommet oppe når det er -5 grader ute, jeg sier at han visste jeg var norsk når vi giftet oss og at han fikk pysjamas i julegave. Han sier at det er umenneskelig med så kaldt soverom og jeg sier at vi har skikkelige dundyner og at frisk luft er sunt. Jeg vinner selvfølgelig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min. Om ikke det er igjen noen skinnfeller å redde i slekta di, så får du bare begynne å sy noen selv, for det høres ut som om han ved siden av deg i senga trenger en fell ;-) Med varm fell, så er det ingen problemer, selv med minus 5 på soverommet. Ikke blir det rått og fuktig, heller. Helt genialt, spør du meg.

Ha en flott uke!

A Foreigner in Italy sa...

Jeg sitter og blar i bloggen din og kom over denne posten her og da mà jeg bare kommentere. Det er omtrent som à hòre meg og samboeren min krangle om soveromsvinduet skal vàre àpent eller lukket. Ifòlge meg er det samboeren min som er spròyte gal som fàr stiv nakke, vondt i hodet og er redd for lungebetennelse nàr jeg har vinduet àpent. Vi bor da virkelig i Italia og her kommer temperaturen sjelden og aldri under null... Jeg kaller ham for pingle. Det er bare det at det ikke fins noe ord pà italiensk for det... Enkelte ganger fòyer jeg meg og lukker vinduet - bare for à àpne det igjen nàr han ikke ser det. Sà jeg vinner jeg og!! ;-)