fredag 28. mars 2008


Jeg har fått en award av Beyla!

Det yrregner ute og tåka ligger lavt, nesten oppe på hustakene. Det er kaldt og surt og jeg var ganske sur jeg også. Heather på BBC News lovte oss bedre vær idag og jeg er lut lei av å vasse rundt i våt lyng.

Jeg lagde meg en kopp kruttsterk kaffe tok med meg resten av påske-egget mitt (man skal alltid spise frokost nemlig) og satte meg foran PC'n. Og der på bloggen var det en Award til lille meg. (Ja, "lille" i overført betydning selvfølgelig)

Jeg ble både glad og rørt. Kanskje tåka letter senere i dag også?

Beyla er et oppkomme av inspirasjon, livsglede, gode ideer, godt humør og en velsignet evne til å formidle alt dette videre.

Så Takk skal du ha, Beyla. Du får en rose av meg.



MySpace Graphics
MySpace Graphics

1 kommentar:

Beyla sa...

Du vet, oss to imellom har vi dekket halve næringskjeden idag - smågodt består av..ehh.. farger? Og de sier jo farger er viktig. Sjokolade er bønner, bønner er protein, og dermed har du jo dekket dét. Jeg har spist potetgull med dip til frokost (oh shame) så da har jeg dekket meieriproduktene OG grønnsakene.. ;) Noe sier meg at å droppe frokost og spise fjas er et typisk symptom på at gubbene våre er over alle hauger i arbeidsukene..? ;) Så koselig blomst :) Tusen takk snuppeliten! *humre* Jeg har nettopp sittet og kjeftet ut Lånekassen som tar så masse penger..Merkelig nok ble ikke regningen mindre av den grunn. Håper å få papirene på min "varig og vesentlig arbeidsevne på under 50%" ark snart så jeg kan få sletta hele studielånskiten.. føøøsj! 2 studielån: 8000. Vann/renovasjon: 3800. Strøm: 3400. PLUSS huslån og slikt på 9000. Sier seg selv at det ikke ble allverdens igjen av april lønna heller gitt.. Noill garnshoppings denne måneden!