lørdag 21. juni 2008

Gala day






De feirer ikke Midsommeraften her, sånn som vi gjør. Men i år har vi hatt Gala Day i dag.
Gala Day er en form for lokal "søttende mai". Skolen velger ut sin "dronning" og "prinser" som henholdsvis blir kronet og hedret. Alle som vil kler seg ut og det er stor ståhei. Det skal være fest i parken etterpå, men det regnet så fært at det ble mer eller mindre avlyst.

Så "vår gjeng" havnet her hos oss på en kopp kaffe - som ble til et glass vin - som ble til en BBQ i øsregnet (vi spiste inne) og nå er det midnatt og gjestene har akkurat gått hjem.

((Jeg fikk klager i kveld på at jeg hadde bilder av noen av mine venner i bloggen, men ikke alle. Vel, her kommer et bilde til.)


I morgen drar jeg på ferie. Først noen dager i Aberdeen. Så noen uker i Norge og deretter en uke i Irland. Så det blir vel stille fra meg en stund.

Jeg håper alle får en flott sommer.

1 kommentar:

Stjerneglimt sa...

Håper du får en riktig flott ferie!