onsdag 6. februar 2008

Effektgarn og grytevotter



Vi har hatt sol i dag og det skjer ikke så ofte her. Så jeg bestemte meg for å dra til nærmeste lille by og handle litt. Det er noen mil å kjøre så jeg er innom de fleste butikkene de har der når jeg nå først har kjørt så langt. (Det er ikke så mange.)
Noen glemte igjen grytevotten under grillen i helgen (ikke spør) så jeg måtte finne en ny og butikken hadde hele to forskjellige å velge mellom.

De hadde også en hel masse med effektgarn i alle farger.
Jeg tror det var i fjor en gang at Daily Mail kunne offentliggjøre at en eller annen skuespillerinne hadde blitt tatt på fersken i å strikke. (!!!) Det satte igang en liten strikkedille her. "Alle" strikket fluffy skjerf. Men det varte ikke så lenge. Så butikken satt igjen med et diger lager med garn. Jeg fikk kjøpt en svær pose med garn for litt over 100 kroner. Det er rundt 40 nøster oppe der. Tenk på så mye morro jeg kan ha med det!

Ingen kommentarer: