onsdag 7. mai 2008

Hanegal

Og jeg blir gal av hanen. I natt begynte han som vanlig å gale ved 3 tiden, jeg lå og hørte på ham til klokka 6, men da ga jeg meg. Det var bare å stå opp.
Litt senere på formiddagen sitter jeg i haven og nyter finværet og småsover litt.
Plutselig kykkelikyer det rett bak ryggen min. Og jammen var han ikke der, inni buskasen. Hanefar var på tur med haremet sitt.

Jeg skal innrømme at jeg tenkte at "nå har jeg deg", og Cockaleekiesoup kunne fort stått på menyen i dag, men jeg er alt for pysete. Man kan jo ikke drepe mannen foran øynene på alle konene. Da ville jeg ihvertfall bli søvnløs. Men jeg fikk da tatt et bilde.

Jeg tenkte at siden det var så nydelig vær, så kanskje jeg skulle gå en tur opp til dammen kanskje, eller ihvertfall opp en av åsene. Jeg fant frem joggeskoene mine - men da jeg tok de på meg gikk sålene i oppløsning!


Jeg prøvde å komme på når jeg sist gikk "ordentlig" tur - det må ha vært forferdelig lenge siden. Må nok ta meg sammen. Må ha nye joggesko også.

MySpace Graphics
MySpace Graphics

Ingen kommentarer: