onsdag 10. september 2008

Award


Denne har jeg fått av Sipusa.

Reglene er som følger:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls (or boys) you’ve nominate



Rigmor
skriver åpent og varsomt om livet som mor til Magnor. Hun strikker og designer også. Hennes blokk er jeg ofte innom.

Farmors blogg Hun holder på med det meste, tror jeg, og jeg liker bildene hennes så godt.

Lillefix må jeg også innom ofte. Hun vever akkurat nå og det er spennende å få lov til å følge med. Alt hun gjør er spennende egentlig. Jeg blir alltid imponert.

Beyla må med på denne listen. Bloggen hennes er et lite fyrverkeri.

Frk. Badegakk er jeg innom flere ganger i uka. Hun skriver morsomt og det er alltid spennende å se hva hun holder på med.

Berit T fordi hun tar de vakreste bildene jeg vet om og en tur innom hennes blogg er et "must" for meg.

Felisi må få denne. Hun syr og strikker og har også lagd min absolutt favoritt-strikketøyveske og bloggen hennes er koselig.

Muffin besøker jeg ofte og gjerne. Hun designer de nydeligste ting og bloggen hennes er både morsom og inspirerende.

Selvfølgelig er det mange andre blogger jeg er innom ofte også. Jeg kunne sitte her og lage lister halve natten. Så til alle dere som ikke er nevnt her - dere er ikke glemt.

4 kommentarer:

Berit T sa...

Tusen hjertelig takk for den flotte awarden, kjære deg!!

Her er campingvogna klargjort for å ta en tur til Seljord på marknad. Har aldri vært der, så det skal bli kanllkjekt.

Opp-pussingen får vente til over helgen, da begynner tapetseringen, kamera er på plass så da skal det bli oppdatering!

Klem fra meg.

Beyla sa...

Tusen takk for award!! Dagen idag skal brukes til selv-indulgent furting av første klasse, med tilhørende cuba libre - skjønner du tegninga? Joda, vi bød og vi bød, men noen andre mente visst gården var verd mer enn hva gubben mente. Jeg er helt enig med REGNESTYKKET hans, er bare hjertet mitt som har det ondt nå :) Er ikke noe andre aktuelle prospekt på markedet for øyeblikket heller, så jeg har et stk sorgens dag, så får vi se hva tiden bringer. I mellomtiden skal jeg ringe og sjekke om et annet hus er ledig, hvis vi skal leie lenge er jeg ikke hypp på å bo HER for å si det mildt. Ikke akkurat min versjon av hjemmekoselig å bo grisedyrt en plass hvor tapeten sklir av veggene i lange tråder :p

Anonym sa...

Tusen takk. :) Det varmet.

Anonym sa...

Tusen takk for awarden, den varmet! Jeg er nemlig ganske lei meg om dagen...