fredag 16. desember 2011

syk PC

  

PCn min et pÃ¥ PCykehuset.  Skjermen ble helt svart og den ga fra seg et ganske lite piiiiiip.    Bildene mine, strikkeoppskriftene som ikke ligger pÃ¥ Ravelry,   Kopier av kvitteringer, dokumenter og brev.    Alt borte pÃ¥ et blunk.    

NÃ¥ har jeg sittet her med Ipadda mi og prøvd Ã¥ finne ut av hvordan man kan blogge pÃ¥ den.  Ikke tro at det er enkelt.   Jeg har grublet og googlet og studert og nÃ¥ har jeg gÃ¥tt til innkjøp av en app.  Den heter Be write HP og dette er altsÃ¥ mitt forsøk pÃ¥ Ã¥ fÃ¥ dette til Ã¥ funke.  Det drikke greit Ã¥ skrive pÃ¥ dette pidletastaturet heller, men jeg mÃ¥ jo i hvertfall fÃ¥ ønsket dere 
God helg.

Det sner ute, digre snekjærringer.   Jeg syns jo det er veldig pent, men jeg er visst den eneste som liker sne her oppe.   DH har vært pÃ¥ telefonen til kommunes etat og lurt pÃ¥ nÃ¥r de har tenkt Ã¥ komme Ã¥  tømme søppel.  Vi har ikke sett dem pÃ¥ over en mÃ¥ned.   "vi kan ikke komme sÃ¥ lenge det sner der oppe" er svaret han fikk.   "Det er vinter, det er derfor det sner. Det gjør det hvert Ã¥r". ble ikke godtatt som argument.    Enda bra at de vet Ã¥ ta seg godt betalt for kommunale tjenester  enten de blir utført eller ikke ellers ville det vel ikke blitt mye pÃ¥ dem.

Genseren er ferdig. Endelig.   SÃ¥ nÃ¥ mÃ¥ den 
bare vaskes, blokker og pakkes inn.   DH
måtte jo prøve den på og selv om han
 fikk beskjed om Ã¥ lukke øyne sÃ¥ blir det vel 
ikke den helt store overraskelsen.


NÃ¥ skal jeg forsøke og poste dette for Ã¥ 
Se om det funker. Ingen vits i å skrive
hele avhandlinger hvis det ikke virker.

Hold tomlene.

I blog with BE Write

5 kommentarer:

Ruth sa...

Fungerer dette også?

Mormor sa...

Ja da, det fungerer helt fint det, lekker genser :-)

Mormor sa...

Ja da, det fungerer helt fint, lekker genser :-)

frk.Badegakk sa...

Så utrolig kjedelig med dø pc. Føler med deg i sorgen!
Genseren ble knallbra, blir ikke gubben glad for den da er det jaggu ikke håp!

LivM sa...

Kjedelig med syke PC,er. Du må skaffe deg en liten disk å ta backup, jeg fikk en slik dings i gave i fjor!
Genseren er suveren, og det er litt av en jobb du har hatt der!