lørdag 17. desember 2011

testing testing

  

Jeg er fortsatt ikke sikker pÃ¥ om dette fungerer, jeg har ikke fÃ¥tt en eneste kommentar pÃ¥ mitt forrige innlegg, men det kan jo være fordi alle er intenst opptatt av juleforbetedelser.    

Jeg har strikket Stephen Wests "Spectra" http://www.ravelry.com/patterns/library/spectra

Jeg hadde ca. 300 m av Artesano merino, men det tok slutt omtrent midtveis i mønsteret.   Det andre garnet er Mirasol Hacho og det gikk med en hespe.    Etter en vask og strekk sÃ¥ ble det i grunnen langt nok og det var et morsomt skjerf Ã¥ strikke. Fort gikk det ogsÃ¥.

I dag har vi sol, sne og minus 6 grader.    Herlig.

I blog with BE Write

10 kommentarer:

Mormor sa...

Det du skiver, ser helt greit ut, men der helt ikke mulig å legge inn kommentarer :-(

LivM sa...

Aldeles nydelig og akkurat i "mine" farger.

Er innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL!

Viola sa...

Huff, stakkars deg Ruth! Jeg synes synd på deg nå, for dette er veldig kjedelig!!!! Håper du hadde tatt sikkerhetskopier! Jeg tenker på dette med skrekk og advarsel, for dette kan jo skje hvem som helst egentlig.. og det er så mye dritt ute og går i internetverdenen også.. må alltid ha et godt øye med, og selv da.. :/

Men jeg ser både dette innlegget og det under her igjen! Flott den genseren ble, ja den blir nok mannen din glad for! :)

Nå vil jeg ønske deg en riktig god jul og et godt nytt år! :)

Juleklem fra meg! :)

Gørill sa...

Hei Ruth! Ser bare dette innlegget hos deg nå jeg! Håper at det er forbigående, noen ganger lever ting sitt eget liv i bloglandia. Men uansett, ha en kjempefin jul med dine kjære!

Berit sa...

Jeg ser dette innlegget, men trykker jeg på "eldre innlegg" får jeg frem det forrige, med den flotte genseren! Å den var finfin :)
Trykker jeg så "eldre innlegg" igjen, så kommer hele bloggen din.
HÃ¥per det ordner seg!

mormonsen sa...

Huff, kor skummelt. Tenk å miste alt sånn uten videre. Men på den forrige kommentaren så fikk jeg tips om hvordan jeg kan lese tidligere innlegg også. Så det finnes nok der! - ute i cyber space :)
Også DEN flotte genseren du har strikka! Tenk, du strikker digre plagg, på samme tid som jeg bruker på å hekle en urven gryteklut! Sånn er det nå bare fordelt med talentene her i verden:)
Ha en kjmpefin dag, med forhåpentligvis nymåkede veier og tømte søppeldunker! Klem

Sonja sa...

La roen og jula komme med en følelse av både glede og latter. En riktig God Jul til deg og din familie.
Klem fra Sonja

ANNEPÃ…LANDET sa...

Hei Ruth!
Trist med PC-en! Min PC begynte også å pipe så stusselig, så jeg pensjonerte den og kjøpte meg en ny - heldigvis i tide før den trakk sitt siste sukk. Du må altså kjøpe deg en ekstern harddisk - kjøp en som tåler en støyt og med stor kapasitet, og ta backup minst en gang i uka! Mye styr men vel verdt tid&penger i nødens stund. Jeg har også planlagt å lagre eksternt, hos Jotta.com. Tar ingen sjanser, har jo hele bildearkivet mitt i denne boksen, som både kan stjeles, brenne opp og dø på andre uforklarlige måter.

Arangenseren i forrige innlegg var helt fantastisk! Jeg elsker aran, og har ført den opp på to-do-lista mi, men det spørs vel om jeg får strikket den, det går ikke så fort her hos meg, og gensere får jeg aldri ferdig.

Blogginnleggene dine ser helt flotte ut her på min skjerm, og det ser også ut som du har fått fem kommentarer på forrige innlegg. Eneste forskjellen fra før er at det kun kommer opp ett innlegg, mot tidligere en hel del nedover på siden, før man må trykke på "Eldre innlegg" nederst på siden. Det er sikkert en eler annen innstilling du kan justere på under "Utforming". Skitt med PC-trøbbel altså! Midt oppi jula og all ting.

Ønsker deg og dine en riktig fin og koselig jul!!! Været høres jo ut som et (norsk) julekort. Og godt nytt år også, såklart!
Klem from Norway

Berit T sa...

uff så kjedelig at datsen trakk sist siste sukk uten at du fikk noen forvarsel. Jeg har vært borti det samme, men heldigvis hadde jeg lagret det meste på minnnepinner. Og etter jeg kjøpte ny pc så har jeg en ekstern harddisk og tar kopier ofte.

Ønsker deg go dine en fin julehelg.
Vi blogges på nyåret :o)

Muffin sa...

OG GOD JUL SELVFØLGELIG! GOD JUL!