mandag 28. april 2008

"Bannskap"



Så langt hadde jeg kommet på jakken - og nå ser den sånn ut!!!!
Jeg strikket prøvelapper nok til å lage et ullteppe (vel, nesten, da) og var sikker på at jeg hadde maskeantallet riktig. Men jeg hadde nok ikke det. Jakken ble stor nok til å brukes som bildekke for en mindre bil!!!! Lørdag satt jeg og så Tarzan-film og rakk opp og rakk opp. Var ikke mye blid, nei. Filmen var helt teit den også.

For å gjøre dagen helt perfekt - så virket ikke kokeplatene på ovnen da jeg skulle lage lunsj. Død som en sild. Den ovnen er rimelig ny og urimelig dyr og har ikke noe med å slutte å virke. Jeg følte meg omtrent som et trøndersk uvær her jeg satt. Stakkars Husband gikk ut i garasjen og var der mesteparten av dagen.
Utpå ettermiddagen en gang tuslet han rundt ute på kjøkkenet. Han kommer ut derfra med et veldig forsiktig smil. Oven var ikke i stykker den. Jeg hadde kommet borti barnesikringen da jeg vasket den!!! Jeg visste ikke at den hadde barnesikring engang. Hva pokker er vitsen med barnesikring i et hus med bare voksne? Jeg bare spør. De gjør sånt for å drive meg til vanvidd!

Jeg har begynt på jakken igjen, med mindre pinner.

2 kommentarer:

marit sa...

Unnskyld meg, men det er veldig uhøflig å le...?

Anonym sa...

Hehe....jeg lovet å ikke mase mer, men denne må jeg bare kommentere...det høres så altfor masse ut som meg....*lol*