mandag 21. april 2008

Den som intet våger


Så har jeg kastet meg uti det og begynt på jakken jeg fant på Drops.

Det er faktisk ikke så vanskelig som det ser ut til. I hvertfall ikke etter at Lillefix fikk meg til å forstå gangen i kontstrikk. Dette er faktisk enklere.

To ganger i dag har naboer av mannearten vært innom på kaffe og begge to spurte meg om jeg strikket bikini. Bikini!!! Hvordan tror de damer egentlig ser ut? Jeg måtte jo spørre. "Nei" sier han ene, litt flau. "det bare minnet meg om - vel en - bikini" Å ja? Really?

Garnet kjøpte jeg på E-bay fra Kina! Det er nydelig. Mykt og deilig, men litt tynnere enn jeg trodde, så jeg måtte gå opp en størrelse i strikkepinner. Men det gjør ingen ting. Jakken blir bare litt luftigere den. Håper jeg da.
Garnet tok 14 dager i posten og kostet meg den enorme sum av ca. 20 pound for 1000 gr. garn, og det var inkludert porto
Jeg har fått Knit Pick Harmony pinnene mine også og de er bare fabelaktige å strikke med. (Jeg har bestilt strømpepinner fra Holz og Stein også. Jeg kan vel få både - og)

Ingen kommentarer: