lørdag 9. august 2008

Ferdig - igjen.

Lyngen blomstrer som jeg aldri har sett den gjort før. Hver eneste ås lyser i lilla og purpur. Det er et helt utrolig syn.









Dette er andre gang jeg er ferdig med denne jakken.
Jeg strikket nye ermer og sydde den inn ganske mye oventil og nå kan den ihvertfall brukes. Den rekker meg ned til kneet og utringningen er jo altfor stor, men jeg vet ikke riktig hva jeg kan gjøre med det. Kanskje jeg kan strikke en kant rundt?

Jeg sitter fremdeles og lurer på hva slags mennesker Drops mener skal kunne bruke str. XXL? En ting er vidden - men lengden - ? Den må jo være beregnet til en dame på sånn omtrent 3 meter. Vi nordmenn regnes jo for å være ganske høye, men det må da være måte på storvoksthet. På den andre siden er det jo flott å vite at jeg er str. M - ihvertfall på Drops.

Ingen kommentarer: