mandag 27. oktober 2008

Tagget

Jeg har blitt tagget av Beyla og siden jeg glemte å svare forrige gang jeg ble tagget, så må jeg vel få gjort denne.


1. Har du vært i noe forhold dette året? Er det et "forhold" hvis vi er gift? I så fall, - ja.
2. Har du feiret bursdagen din enda? Ja, hvert år.
3. Kysset to personer på en kveld? Kysset? Hva slags "kysset" da da?
4. Vært på en diett? Jeg spiste kun dampet, usaltet torsk i 2 uker engang. Jeg la på meg 2 kilo
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Flere ganger
6. Vært utenlands? Å ja
7. Hva tenker du på nå? At jeg må slutte å sitte og dille foran pcn og få gjort noe matnyttig.
8. Klemt noen? Ikke i dag
9. Sovet i en annens seng? Ja
10. Fått en jobb? Nei
11. Gjort noe du har angret på? Det håper jeg da inderlig.

8 FAKTA:
1. Hjemby? Født i Trondheim og bodd i mange siden den gang.
2. Alder? 56
3. Frisyre? Kort bob
4. Øyefarge? Grå med blått, grønt og brunt i.
5. Høyde? Var 172cm, men har krympet 3 cm.
6. Humør? Jo da
7. Hvor vil du helst være? Akkurat nå syns jeg Syd Frankriket ville vært ok.
8. Hva var det siste du drakk? Kaffe

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:
1. Har du noen gang vært forelsket?
Ja
2. Tror du på kjærligheten? På samme måten som "Tror du på Julenissen"? Kjærlighet kan være så mangt det.
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Hadde en grusom opplevelse da jeg var 12 - 13 år.Han ble aldri tilgitt.
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Det var en fyr som hoppet utfor en bro engang og ble stående fast opp til knærne i gjørme, (det var veldig lite vann i elven). Han tilga aldri meg.
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei, men det har skjedd at noen jeg falt for ble min beste venn.
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Å ja. Jeg liker mange jeg, men jeg kan jo ikke fly rundt å si det hele tiden. Det er værre med de jeg ikke liker og ikke har sagt det til.
7. Er du redd for forpliktelser? Nei.
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Å ja.


FØLELSER:
1. Savner du noen akkurat nå?
Ja
2. Er du lykkelig? Av og til
3. Spiser du noe nå? Nei
4. De siste ordene du sa til pappaen din?
5. Siste sangen du sang? Jeg synger stadig til Pusifer.
6. Den siste tingen du lo av? Av en TV reklame om en dame som slanget seg i en seng - fordi den duftet av diamanter og lotus som var i skyllemiddelet. Duftet diamanter?
7. Den siste tingen du sa? "Talk to you later" på telefonen med Dear Husband i morges.
8. Den siste personen du gråt for? Det kan jeg ikke huske.
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå? Syv Søstre på Helgelandskysten
11. Setning du bruker mye? Nei, makan!

HAR DU NOEN GANG:
Sagt: "Jeg elsker deg"?
Ikke på norsk.
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå? Nei
Den verste følelsen i verden? Den har jeg ikke tenkt å få.
Framtidig datters navn?Mirakela

Framtidig sønns navn: Mirakulus

Hva har du på deg når du sover? Pysj. Jeg har dilla på pysj.


4 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Mirakela og Mirakulus...*ler* Jo, ja, jeg ser jo den forsåvidt=D

Gøy å få vite litt mer om deg selv om det begrenser seg litt. Jeg har også tatt den utfordringen der på strak arm.
Og, jeg viser frem noe jeg har fått av thomas i samme innlegget.

Nei. Det er ikke skabb.
*knise*

Sonja sa...

Litt lei den der. Men du taklet den virkelig bra.
Det er en utrolig produksjon av strikkede plagg du har. En annen stakkar kan jo nesten få mindreverdighetkomplekser av mindre (fy for et langt ord). Håper du finner det mønsteret du leter etter.

Anonym sa...

Javel, så vet vi det om deg!!!
Det var da en hel haug med spørsmål du måtte svare på da!!!
I dag har det gått i ett, og endelig fikk jeg satt meg ned litt samtidig som jeg fikk slukt en diger kopp med cappuchino. Regner med å få sove i natt, uansett!

Anonym sa...

Hepp-
jeg fatter ikke og begriper hvordan du an være impo over mitt lille enkle teppe etter å ha prestert det der påfuglsjalet

*det* er nemlig noe jeg ble mektig impover:-D hehe, den til deg;-) men varm sjokolade sier men ikke nei til;-)