søndag 23. november 2008

Tagged

Jeg har blitt tagget av Beyla, så da får jeg vel svare, men dette er noe jeg rett og slett ikke er flink til - but here goes.

*5 Things I was doing 10 years ago...
1. Sto opp
2.Drakk kaffe
3. Pusset tennene
4. Tok kjøretimer
5. La meg

*5 Things on my "To-Do" list today...ok, h'bout tomorrow?
1. Stå opp
2. Drikke kaffe
3. Pusse tennene
4. Strikke
5. Legge meg

*5 Snacks I enjoy...
1. Grønne epler
2. Belgisk sjokolade
3. Mere grønne epler
4. Norske seigmenn (men der er umulig å få tak i)
5. Grønne epler

*5 Things I'd do if I were a Millionaire...
1. Fly til Norge for å handle seigmenn
2. Kjøpe flere kilo kasmirgarn
3. Kjøpe hus i syd-frankrike og Holland
4. Betale gjeld
5. En million er ikke så mye da.

*5 Places I've Lived...
1.Trondheim, Norge
2. London, UK
3. Oran, Algeria
4. Den Haag,Holland
5. Geneve, Sveits

*5 Jobs I've Had
1. Disc Jockey
2. Legesekretær
3. Advokatsekretær
4. Data koordinator
5. Kept woman

Tja, det var vel det hele.

2 kommentarer:

Beyla sa...

Aaaahhaha fantastisk. Jeg føler jeg ser en slags rød tråd i besvarelsen - Kaffe og strikking har vært en konstant over lengre tid? ;)

Nå skal jeg prøve å strikke fænsivotter... hvis da ikke dumme skuldra blander seg for mye igjen...!

Berit T sa...

Spennede. Så mange plasser du har bodd da... må være interesant. og så forskjellige jobber.

Vottene under var flott i de fargene!
Ha en fin ny uke.